Komoly visszaesést jelentett a VW a koronavírus miatt
A VW-csoport kínai eladásai 11,3 százalékkal estek januárban.
A VW-csoport kínai eladásai 11,3 százalékkal estek januárban.
Kínában minden modellből kell sofőrös változat.
A Ford bejegyeztetett egy eljárást, amely megszünteti ezt a jellegzetes illatot.
Nem kevesebb mint 251 olyan ügy volt, amely miatt az autókat időközi szervizre kellett visszavinni.
Az Enovate elnevezés egészen kacifántos megfejtést rejt.
Van, amikor egy visszavonulás taktikusabb, mint elvérezni a csatamezőn.
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
Nem elég nekik a német, angol prémium gyártók termékeit lemásolni. Hát semmi sem szent?
A kínai vállalat kezdetben az komáromi ipari park meglévő kapacitásaira támaszkodna, némi bővítéssel kezdené a termelést, de hosszabb távon komoly szerepet szánnak a magyarországi üzemnek.
A távol-keleti országban imádják a szedánokat, ezért a bajorok igyekeznek a legfiatalabb generációt is kiszolgálni egy prémium lépcsőshátúval.
Egy sokat látott magyar importőr kínai autókat zúdítana a nyakunkba – Bulgáriából. A hírből sem ismert Great Wall két modellel már itt is van. Ritka alkalom, hogy egy kívülálló egy új autómárka piacra lépését dokumentálhatja. Elsőre sem tűnik hétköznapi kalandnak. És nem is volt az.
Egyes külföldi autógyártók haszonlesőek, Kínában nyújtott szolgáltatásaik indokolatlanul drágák - állítja a kínai központi televízió (CCTV), amely a helyzetet kezelendő a piaci szabályozások felülvizsgálatára szólított fel.
Kínában 9,9 százalékkal nőtt a júliusban eladott új járművek száma a tavalyi azonos időszakhoz képest a júniusi 11 százalékos és a májusi 9,6 százalékos bővülés után.
Megpróbálnak átállni az online üzemmódra a kínai kereskedők.
Az ázsiai ország kereskedelmi minisztériumának szóvivője azt mondta, hogy Kínában az idei első nyolc hónapban több mint 18 millió autót adtak el, ami 3,5 százalékos bővülés a tavalyi azonos időszakhoz képest.
Világszinten közel 11 millió német gyártmányú gépkocsi kelt el, ami azért nem rossz eredmény.
Nincs kétség afelől sem, hogy hamarosan milliós darabszámokban viszik majd a kínaiak az elektromos autókat.
2007 óta van jelen a cseh márka a kínai piacon, ezalatt másfél millió autót értékesítettek.
Az európai gyártók újdonságdömpingje mellett hajlamosak vagyunk megfeledkezni a kínai márkák modelljeiről, pedig egyre nagyobb belőlük a választék.